Hemma...

Känner mig piggare idag...Anton också men vi är hemma en dag till.
Fick lite energi och tänkte att under trappen ner mot tvättstugan är ju ett ställe som behöver röjas, men hu så slut jag blev...och vad hade vi där under då? Jo ett gamalt köksbord, jätte fint bord men alldeles för litet för oss så kommer nog inte användas och så 5 påsar/kartonger med VHS-filmer. Herregud VHS-filmer...när hade vi en video sist? Vi kommer nog aldrig skaffa en heller (går kanske inte ens och få tag på??) men ändå ska de kastats eller sparas? Kommer ni ihåg också på 90-talet då köpte man såna där fodral till VHS-filmerna...jag och Björn vi köpte vita fina och så numrerade vi dessa så skrev vi upp filmerna i en bok.
Hela bokhyllan var ju fyllda med dessa stora feta videoband.
Ja nu är de avdammade och tillbaka stoppade under trappen...hmmm.
Får se när vi släpper taget om VHS, inte blev det idag.
 
Min lilla dammsugare Rufus orkar snart inte mer...han stänger av sig hela tiden och det gjorde väll att jag tappade motivationen lite också för röjningen.
 
Tänkte ge mig på lite träning idag men...nej får nog avakta en dag till.
 
Greta tycker att jag är super tråkig, röja är inget för henne. Hon vill heller inte gå ut nu när det regnar. Vi hinner bara ut på trappen så är det som om hon bestämmt sig för att kissa så fort hon når gräsmattan :) Lilla söta tjejen.
 
Snart snart snart...LÄNGTAR!!!
 
Ja jag kan ju önska att ni ser det jag ser men det var inte lika lätt att få fin bild på det jag ser. Skulle ju då kunna skriva "gilla om eller när ni ser det" men näpp jag skriver direkt.
Älgspår :) Kul att se att vi fortfarande har några älgar runt huset, länge sen vi såg en live här.
 
Jag är avis...så fina!!! Mandis nya som ska invigas ikväll.
Kommer bli så spännande:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0