Underbar helg

Vi har spenderat helgen i Stockholm, jag, min fina man och så pappa och Marianne. Vi hade det så bra, önskar bara att det hade varit lite varmare. Vi bode på ett jätte fint hotell, Birger Jarl. Åt otroligt mycket och god mat, när vi väl bestämmt oss var vi ville äta och när alla matställen öppnat. Vi har promenerat runt i flera timmar och kollat in Stockholms stad, härligt men bitande kallt ibland, speciellt vid vattnet;)
Höjd punkten och anledningen vi åkte var för att se "Rock of ages", rock musikal om 80-talets musik och rockställe i Los Angeles. Den var jätte bra, de fick stående ovationer.
Grabbarna bus fick sova hos Benny och Ramona och det är vi så tacksamma för, det var så länge sen vi bara fick rå om varandra och vara bara vuxna, egen tid♥
Amanda var hemma passade Zigge och var själv en hel helg för första gången, hon hade två kompisar här och det hade gått jätte bra. De hade inte rivit stället.
 
Nu väntas jobb hela veckan skönt med bara 4 dagar:)
Tyvärr tog jag med mig nån förkylning hem så jag känner mig super seg i kroppen.
 
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0