Sjukstuga

Ja Anton och Emil är förkylda och Anton vaknade med feber. Känns inget kul men inte mycket att göra åt...ibland tänker jag att vi ändå klarat oss bra från vabbet i år men när jag skriver min lön inser jag att jag inte haft en full lön på hela vintern, tror jag.
 
Igår skjutsade jag Oskar till röntgen och sedan blev det väntan på ortopeden, vi hade tid 8.50 och var väl hemma vid 11.30. Det går inte fort på lasarettet inte, återbesök på fredag igen. Emil skulle också till ögonmottagningen, han har ju gått där sen han var bebis för att han skelade som liten och lite nu också, men igår var sista gången. Han är långsynt men än så länge inget behov av glasögon, kan bli värre när han en längre tid behöver koncentrera sig och läsa böcker, men det får framtiden visa.
 
Idag håller jag då på att tvättar, tvättar och tvättar....och tvättar lite till...blä.
Har tagit mig tiden också att träna lite, 30 minuter på gåbandet och 20 minuter på min crosstrainer. Skönt att komma igång igen, bara måste.
Wiiihhhoooo!!!!
Kanske att man finner orken att köra nu.
 
Har börjat längta lite till helgen♥
Berättar mer om den senare:)
Nu ska jag ta mig ner till tvättstugan och fram till diskmaskinen, kanske också rent av tar ut dammsugaren, finns ju alltid nåt som man inte hunnit med och göra.
 
Kram♥
 
Dagens ordspråk:
 
För en generation sedan behövde människor vila efter avslutad arbetsdag. Nu behöver de motion.
Källa: Okänd

 
I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0