Fortsatt ledig...

Idag och igår hemmadagar med mycket fix. Vi håller på att anlägga ny gräsmatta runt Amandas hus och vi har ju massor att röja. Så nu har vi pysslat med det och sakta men säkert kommer vi framåt. Det är ju lite varmt och hålla på men skönt när det blir fint. Nu skulle jag vilja säga abrakadabra så har gräset vuxit klart och det är grönt men riktigt så snabbt går det ju inte. Vaknade med jordens huvudvärk idag och den verkar inte vilja ge med sig trots massage från mitt ♡ och Alvedon. Amanda är i stan med kompisar och Oskar är och badar med kompis . Emil och Anton har plockat fram vattenspridaren och springer sig svala i det kalla vattnet. Björn flyttar sten...kul jobb. Greta och jag vilar lite i skuggan, hon gillar inte alls denna värme. Greta gillar mest tidig morgon eller senare kväll då det är lite svalare, en riktigt morgonpigg tjej. Hon väcker oss klockan 5 varje morgon men somnar om om hon får komma upp och ligga mellan Björn och mig...vi som inte skulle ha Hund i sängen hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0