Måndag

Tänk att helgerna ska gå så fort och så var det plötsligt måndag morgon igen...
Tyvärr hade då inte Antons mag-värk gått över så han ville absolut inte till skolan. Magont och illamående vad nu detta? Har det nåt med Emils kräkningar att göra? Igår trodde jag att han hade ont i magen för att han ätit för mycket "lördagsgodis" men idag visade det sig att det var nåt annat också. Hoppas han kryar på sig snabbt.
 
Idag har jag då städat toaletten och gjort rent diskmaskinen....riktigt tråkgöra men behövdes verkligen!! Tvättstugan är alltid full efter helgen så lite tvättande har det blivit, promenad med Zigge och så hann jag med en lite träning.
Ikväll blir det skjutsa till innebandy för Oskar, ingen klarinett då för Anton.  
 
Söndagen spenderade jag med att laga all mat inför veckan så den är klar för bara värmning. Beslutade ändå att göra stekt fisk idag, när man ändå inte fick så mycket att pyssla med på eftermiddagen.
 
Det börjar bli dax att förbereda för midddagen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0