Lördag

Ja inatt har jag bara varit uppe 3 gånger...klockan 01.00, 03,20 och så klockan 05.00 men då gick ju Björn upp så då fick jag ju sovmorgon:) Sov ända till 7.50 och när jag då vaknade var man ju som en död sill...
Så det blev en lång mysmorgon i myskläder innan man kommer igång. Lång härlig frukost med ägg, kaffe, goa smörgåsar och juice. Älskar helgens frukostar när man kan sitta kvar länge och prata dricka flera koppar kaffe och kolla nyhetsmorgon i lugn och ro, ingenting att rusa till.
 
Nu är fredagskvällens "mys" undan plockat och nedervåningen städad. Skönt att bara gå och små plocka dammsuga och fixa lite. Björn snickrar på Krusbäret...det blir så fint tänk snart kanske vi kan ta hit installatörer för värmepumpen och kaminen...blir nästan lite avvis Amanda kommer ju få ett litet lyx hus...hihi.
 
Vill bara säga också att jag just nu inte är ett jätte fan till AGRIA djurförsäkring....hata!!
 
Zigge går nu upp i rasande fart....och vi vägde honom i morse och vågen visade 1156g
Zigge mys
Här attackeras en lite gose björn...
 
Zigge undersöker båten:)
Han är så pigg och härlig så jag har jätte stort hopp inför ultraljudet på onsdag.
 
Idag blir det bio för barnen, de ska få se modig i 3D,
Björn och jag tar oss nog ner till stan då för lite egen tid på restaurang. Bra att träna lilla Zigge att åka buss också:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0