Måndag

Usch för måndagar....Hemsk dag!

Glömde matlådan imorse så jag åt en yoghurt till lunch....vilket jag tror nu har resulterat i min huvudvärk...Tråkigt att man aldrig kan lära sig.

Annars var det läkarbesök med Orre idag, vi träffade skolläkaren för ett avslutande samtal innan han byter skola. Klippning av både Oskar och Anton på frisörkedjan efter jobbet och så har jag satt in pengar till Mandis så hon också kan klippa sig...In med pengar och ut fortare än kvickt. Sen blev det snabb lagning av mat och skjutsa iväg Orre på sn-bollen-fotbolls-träning sen handla mat...hade tänkt storhandla idag men orkade inte och huvudvärken är riktigt otrevlig.

Björn är duktig och målar. Själv ska jag lägga upp fötterna på bordet och ta ett stort glas kallt vatten, idag ska jag nog lyxa till det med både bubbel och is....det är ju trots allt måndag.

Första riktigt varma dagen idag också....+23,5 grader stod det i min bil.

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0