Jag har gjort det igen...

Japp idag blev jag iväg skickad på stan av mannen för att shoppa kläder till mig...Kolla avslutningsklänning/kläder till Anton och Mandis. Ja jag hade inte med mig en ända klädtrasa hem till mig men Anton har sina avslutningskläder och Mandis sin klänning. Jag däremot fixade några gamla goingar som säkert är lika gamla som mig...Tackar Evas mamma för de coola skorna.

Sen har ju skokanonen gått i konkurs så det blev ett besök där också:)

Har spanat in dessa ett tag nu... Sen måste man ju säga att ställa sig i en provhytt allt känns trångt, magen väller över man är blek och tråkig, då får man ju inte direkt lust att shoppa kläder men med skor är det skillnad. Man har i princip alltid samma storlek fötterna känns mycket sällan feta, man är alltid snygg i snygga skor:) Inte konstigt alls att det blev skor med hem idag och inte kläder....

Björn snickrar panel på Krusbäret, måste lägga in en bild snart hur fint det blir. Längtar lite tills det är dags att fixa till marken runt i kring....så man slipper ha lerjord överallt. Snart är vi där inte alls långt kvar.

Tjing Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0