Cykel


Antons nya racer!!! Oj oj vad killen blivit stor!

Klart att den minsta skulle få en ny cykel också...han som vägrat lära sig cykla! Så har han sagt till mig "bara jag får en ny cykel så kan jag cykla" Ja det stämde ju faktiskt...vi trotsade förkylningen och testade en stund igår kväll och vips så cyklade han som vinden! Lycklig som tusan är han. Vi är hemma han och jag med hans förkylning, han har haft ont i örat och så rinner hans ögon hela tiden, trots det har han energi över till tusen.

Idag blir det att inte göra mycket alls...jag har huvudvärk och nån otrolig konstig magvärk och så Emil som är genom förkyld. Bara bädda ner sig i soffan....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på er! <3

2012-05-15 @ 11:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0