Bröllopsdag

Ja idag är det 3 år sedan jag sa ja till att bli fru Bergdahl. Oj oj vad tiden går fort. Så för 3 år sedan var det alltså midsommarafton och vi bjöd släkten på "midsommarfest" och överraskade alla med att vi i hemlighet gift oss. Ja vi gjorde ju så för att vi efter 17 år tillsamanns och 4 barn inte ville stå så i centrum. Jag gifte mig med min allra bästa vän och den bästa mannen i mitt liv, älskar honom så otroligt mycket fortfarande efter snart 20 år tillsamanns. Ikväll blir det alltså mys med Champange och trerätters med min otroligt härliga familj. 



Annars har Mandis varit med mig på jobbet, hon har ju blivit min webbdesigner och fotograf.
Vi har börjat gräva för en uteplats och oj vad lerigt det blev....nästan lite svettigt när man tänker på hur vi ska få ordning på "leråkern" men herregud det löser sig. Vi har ju hela framtiden på oss.
Krusbäret ska också få sig en uteplats.  

Nej nu längtar jag efter min man ska börja laga till lite gottis också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0