20 år

Ja oj vad tiden går...det är 20 år sedan som jag och Björn blev vi♥

Jag var såååå kär då och är absolut lika kär idag♥

Vi firade denna dag med barnen i Stockholm, med lite shopping, hmmm mest till barnen, god mat och så klart en flaska bubbel.


Jag fick ju ett par nya skor såklart....men bara vanliga vita fina tygskor för jag hade fel skor på mig så jag fick ju skoskav. Typiskt eller väldigt smart!

Hittade jätte fina "one pice" till barnen och de blev så nöjda och glada. Så blev det ju några nya Skylanders till de små. Det kryllar av såna gubbar hemma hos oss.

Var också en sväng ner till Atena och kollade in en super fin Bayliner Ciera Sunbird...ja kanske att det blir en sån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0