Femte Sjukan

Japp den sjukan håller oss i ett järngrepp.....Först Emil sen lagom när han frisknar till så insjuknar Oskar och nu efter en paus på en vecka blir Anton sjuk. Tur att den lilla stjärnan är stor och duktig så mamman i huset får sova några timmar ändå. Känner mig inte jätte duktig på att uppdatera bloggen, känns som om dagarna trillar på ändå.

Chuck har ätit klart sin penicillinkur nu och måste väl säga att han har blivit bättre i humöret men stelheten och hans svårigheter att gå och komma upp för trappor kvarstår plus att han just nu bara använder tre ben....Imorgon blir det alltså en nytt veterinär besök!!! Uscha min lilla voffe:=( Han har i alla fall livat upp lite sen det kom snö:=) Snö som inte jag tyckte var nödvändigt och tycker inte vi behöver -10 grader heller.

Förra året en pigg boxerkille!
Han har ju också hunnit bli hela 6 år min boxer kille.

I lördags var vi ute och åt god mat med Pappa och Marianne, blev en helkväll på stan. Vi hade mycket roligt och lillebror Martin satt barnvakt (hoppas barnen skötte sig så han kan tänka sig och göra om det) Barnen har i alla fall bestämt att om de ska ha barnvakt igen så vill de absolut ha Martin, så han fick bra betyg av småkillarna.




Kommentarer
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

Ja de tär ju inget roligt varken med sjuka barn eller hund men det atr nog tid med Borelian kanske behöver han en kur pencillin till hoppas alla frisknar till snart kRam från oss i Skåne

2012-02-01 @ 12:16:01
URL: http://inciria.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0