Tiden flyger

Oj oj vad tiden knallar på i rasande fart. Tänker börja att berätta lite om min lilla voffe....Känns jätte jobbigt att han fortfarande inte mår bra. Varje dag går från stort hopp och man känner, wow detta kommer bli bra, till att man får rasa ner i botten och nästan gråta. Frågorna jag ställer mig hela tiden nu är: har han ont?? Tycker han livet är kul?? Kommer han nånsin bli bra?? Man pratar om att värme fungerar bra för spondylosen, jo visst men det känns då långt till sommaren. Han är fortfarande stel i bakpartiet, har mycket svårt att ta sig upp för trappen...vi har skaffat oss en ramp till honom (vilket han tycker är super duper läskigt att gå på) Han vill inte göra nåt mer än att sova gå ut och kissa, snön är ju jätte kul men han "studsar" ju inte av glädje när han går ut. Han har ju också börjat hoppa på tre ben...har sökt för det också men vi kan inte hitta nåt varför?? Jag känner att han mår inte bra och jag vet inte hur jag ska kunna hjälpa honom.:(

Annars består dagarna nu av jobb hela dagarna, har börjat jobba på Exass Måleri och det känns spännande och nytt, kommer jobba dubbelt nu nån månad. Kvällarna består av läxlor, aktiviteter och mys i soffan. 

Igår på alla♥dag överraskade jag familjen med en trerätters- middag .
Hjärt-toast
Potatisgratäng, fetabiffar, sallad och en fetaostsås.
Vaniljhjärtan med glass.
Till det unnade vi oss ett glas rött och läsk trots att det "bara" var tisdag.

Idag väntar nattjobb igen det ska bli trevligt. Håller mina tummar också för Mandis som redovisar spanska steg och idrott och hälsa idag.
 
Tjing Tjing!


Kommentarer
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

Hej igen är du alldeles säker på att det är spondylosen han har ont av det kan ju vara Borelian har du tagit nya prover dom hkan ha jäkligt ont av det hoppas det läker ut vad säger din vet MAila svaret till mig kram

2012-02-16 @ 08:41:41
URL: http://inciria.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0