Utkast: Aug. 24, 2012


Morgonmys..

Trött men så socker söt!

Ja en sömnlös natt till....Det är som att få barn men utan mammaledighet. Vi har matat på varannan timme och all vätska i buken har nu försvunnit..yiiipppiii! Men han har ju då gått ner massa i vikt, hoppas bara att det inte är för stor nedgång. från 1100 g till 910g
Han väger ändå mer än han gjorde när han kom då var han bara 850g tung den lilla rackaren.

I natt vaknade han 00.30 och fick mat, kissa och bajjade sen var han så super pigg busade och attakerade Björns hår...jag var så super trött och ville bara sova. 01.30 var han trött igen och somnade som en medvetslös...ja då gäller det ju att man tok somnar fort själv...lättare sagt än gjort.

Idag väntar återbesök på Södra djursjukhuset. Hoppas att de godkänner kotten!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Nej men vad ser jag !! en söt liten en men så liten jag har ju boston som är mindre än frallor dom vägde över 2 kg när jag hämta dom vid 8 veckor ja jag vet ine om jag hoppat på det Men lycka till

Svar: Ja han är liten men tuff hoppas jag:) Visste inte hur stora de skulle vara och när alla i kullen är så här små så tror man ju att det är "normalt" Det var en stor kull.
Malin Bergdahl

2012-08-24 @ 16:25:03
URL: http://inciria.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0