Sömnlös

Oj oj oj igår var min allra högsta önskan att min lilla lillfis skulle börja äta själv...och ja jag fick min önskan uppfylld...önskar bara att han kunde vara vaken och äta på dagtid...I natt har vi alltså varit upp kl 00.00, 02.20, 04.00 och 05.20. Precis som att få barn fast man inte har hormon-påslaget och så får man ju forståss inte vara mammaledig, hihi. Jag ska inte gnälla för jag älskar att sitta och titta på min lilla kille när han äter. Jag är ju ledig denna vecka också så jag kan ju sova på dagen när Zigge bigge sover, men vi måste vända dygnet.
 
Idag gick ju morgonen bättre än igår...de stora hade med sig sina saker, nycklar, mobiler, busskort och cyklar. Jag följde Anton och Emil till skolan och när vi kom fram till skolan sa Anton lite tyst till mig:
-Du kan gå nu mamma jag går resten av vägen själv med mina kompisar!
Så stor min fina Anton!♥
Emil var nog lite pirrig idag med, de hade ju papper som skulle lämnas till fröken och ja frågan är ju när ska man göra det? Ja mycket nytt för min lilla plutt.
 
Nu måste jag få i mig lite kaffe...och så mysa lite med världens goaste voffe♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0