Chuck

Börjar med lite träning på min crosstrainer:)

Sen blir det frukost, en tur till dagis med Emil en fika med Majsan och sen är det Chuck och jag. Blir skogen, spåra kanske eller får se om vi hittar kantareller kanske. Blev ju ett par fina ställen sist.

Idag efter lunch är det i alla fall Chucks tur. Får se om han är ok idag, han kräktes en del igår kväll. Tur att jag har mina lediga dagar annars skulle väl Chuck ha det asatråkigt här hemma nu. Vill helst inte att han springer fritt på tomten för att det är så lerigt. Han älskar ju att springa runt i leran, jag är inte lika förtjust i det, städa är liksom inte min grej riktigt. Barnen har sina aktiviteter på kvällarna och ja då blir det ju Chuck som får vara hemma, tur då att han redan är aktiverad och ganska trött. Hade man ett dagtids jobb skulle det vara ännu köriga eftermiddagar och kvällar.

Ser helt klart fram emot en underbar dag♥

Tjing tjing 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God eftermiddag.Så skoj att du gillar min blogg..Ska köpa sån cross trening till hösten o komma i form igen.

HA en fin eftermiddag.kram

2011-09-15 @ 15:47:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Neha

Kantareller är så mumsigt:D

2011-09-16 @ 09:36:39
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0