oj

Ja nu var det länge sen nåt hände här. Har fullt upp så dagarna lyckas ju springa iväg ändå.
Långledig nu och det är ju alltid skönt. Denna långledighet ska jag städa tvätta och fixa present till min lilla Mandis som ska fylla hela 13 år till helgen. Lite innebandysammandrag (ev) med Anton ska vi väl hinna med och en innebandymatch med Oskar.

Oskar spelade innebandy i Valla i helgen och Onyx p-00 vann med hela 24-2. De är så duktiga, Oskar gjorde ett mål och jag tror nog det var det snyggaste av alla 24 stycken (jag klan vara partisk här men...) Amanda spelade upp sin halloween teater. Skräck i en och en halv timme. Hon var så duktig, stå på en teaterscen och prata så högt och tydligt. Hon har verkligen blivit super duktig. Sen var det lagfoto och individuella foton med Onyx. Så fyllde min lilla Sixten hela 3 år, hur stort är inte det? Jag har också mitt i allt detta en hund som älskar hösten och är helt jätte sprallig. Så det blir långa promenader med att jaga alla fina höst löven och alla pinnar som blåser ner från träden. Skulle ju också ha jobbat helgen men unnade mig en semesternatt på lördagen, vill absolut inte missa allt vad mina barn har jobbat med. De kommer alltid i första hand.

Jag har också börjat med att sälja kakor 20 burkar från Onyx och 14 från skolan. Det är lite att jobba på när man bor på landet också och inte har några grannar och skicka ut barnen till. Då blir det ju jag som får lägga lite extra krut på försäljningen. Det går säkert.http://www.onyxinnebandy.se/vara-lag/p00

Tjing tjing för nu


Kommentarer
Postat av: emilia

stort lycka till!



Spännande och roligt med stor familj, må gott!

2011-10-25 @ 11:23:38
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0