Helg

Ikväll blir det helg mys:) Kommer väl dock vara supertrött. Jobbat två nätter och har väl sammanlagt sovit sju timmar på dessa två dygn. Ja ja får ju sova i natt. När jag kom hem imorse hade Emil lite feber men lite alvedon och slummra i soffan så piggade han på sig, men inget dagis idag.

Igår var det Sn-cuppen och jag vaknade ju redan kl 12.20 och undrade hur det gick för min Oskar. Kunde ju inte somna om när det visade sig att de gått till final (Som de gör varje år) Var jag bara tvungen att åka in och titta. Tyvärr förlorade de i finalen och det blev lite ledsna miner och några tårar. Jag tycker ju att de är superduktiga!! De har ju vunnit alla år.

Som sagt fredagsmys idag, lördagsmys imorgon och söndagen bjuder på en innebandymatch i Hölö och kalas för Anton. Som vanligt lite små pyssel.

Ha en go helg alla:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0