!!

Har bestämmt mig för att inte logga in på facebook på ett tag. Undrar varför jag vill veta var alla är och varför och hur de mår när cybervärlden ändå inte speglar verkligheten ändå. Är det verkligen så att bara för att man skrivit det på en sida på datorn så är man fri att inte höras av i verkligheten? Ja nu ska mitt liv vara utan facebook-livet ett tag i alla fall.

Amanda har blivit 13 år i helgen, tonåring på riktigt liksom:) Jag har dock inte blivit äldre hahaha. Känns konstigt ändå att jag har tonårsbarn. Massa pengar fick hon, halsdukar, presentkort, ansiktsmask som vi testade tillsamanns igår. Lite tjejmys:)

Oskar är på bio och har killkväll ikväll de inviger nya biografen i Nyköping och ska se Tintin.


Kommentarer
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

Håller med dig jag använde inte facebook men såg att det minska väldigt i vår Gästbok och jag tycker det är roligare få en hälsning där men varför skriver folk i FB Jag har diskat !Är jag intresserad av någon annans disk nej verkligen inte sånt skit kan man väl hålla inne med men nu lägger jag lite nyheter på både FB och först o främst på vår hemsidas nyheter skicka gärna lite roliga bilder på Chuck vet du tar så fina bilder Kram på er Ann-Britt

2011-11-02 @ 11:46:03
URL: http://inciria.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0