Sovtajm

Ja idag ska här sovas...klart att man ska orka två snabba nätter sen är det ju helg ju♥ Tänkte nog försöka hinna med lite aktivering med Chuck idag. Får bli en lång lång promenad och sen lite lydnad och trix. Det är jätte kul. Jobbar två nätter nu sen ledig igen. Så imorgon ska ju han sova hela dagen med mig. Jag vet att han klarar det galant han har vanan inne att snarka vid min sida:)

(Till dig Ann-Britt: Han är världens goaste hund och verkligen en fin familjemedlem♥ Så otroligt lugn och fin med barnen men ändå en riktig vakthund när nåt okänt hörs. Som sagt "Still going strong" och det hoppas jag att han ska göra några år till. Kan inte tänka mig en annan hundvän i livet än en trubbnos)


Ja inte lätt att välja:) Fina Chuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0