Promenad


Oj oj vad varmt det är och Chuck som är så känslig för värmen. Ändå gav jag mig ut på en långpromenad, klockan var ju inte så mycket och jag tänkte att det inte var så varmt än:) men jo då det var det. Trots denna stekande hetta och en jätte svettig vovve så måste han bära med sig pinnen runt hela promenaden:) Han har också lyckats med att bada i alla rätt så torra diken nu. Väl hemma efter en timmes lång promenad hoppade han ju ner och lerbadade i vår före detta fina gräsmatta:) Så ja en liten dusch efter promenaden skadade ju inte.

Ja vad ska man säga inte super kul och duscha precis men smutsen rann ju av boxerbusen och hamnade överallt i dusch- hörnan och i badrummet:) Så det blir till och städa badrummet också:)

Nu dags för lite Zumba:)


Jätte kul träningsform ju och det är tur man är själv hemma så ingen ser mig:) Jag har ju inte rytmen i blodet precis, men men bara skaka loss hihi. Testade igår och man kan ju säga att det känns i min rygg idag.

Tjing Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0