Ja nu så!

Oj oj Veckan har rusat iväg och jag har gjort 2 nätter nu. Borde sova men kommer precis från doktorn, har hälsporre så bara att stå ut:( Ja och så sa han faktiskt något riktigt roligt...."Köp nya skor". Så nu har jag till och med en läkarordination på att jag ska handla skor:) och inte platta skor...menar han då fina med klack?? I förbi farten hörde jag kanske nåt med rejäla Ecco skor eller nåt sånt...men lyssnar nog på att de inte ska vara platta. Så kan man ju också göra speciella inlägg gjutna efter foten.

Äntligen fredag och vi har hunnit med både hattparad, avslut på dagis, brännboll och sn-bollen träning. Så imorgon hejar vi på min Oskar och hans lag Ingers köttbullar. Kanon väder ska det ju också bli. Kommer nog vara lite trött till kvällen efter 2 nätter och alldeles för lite sömn. 

Har också i veckan fått bästa beskedet,  min Eva kommer tillbaka till mig:) Känns jätte bra, hoppas bara att Eva också kommer tycka att det känns ok. Blir kanske lite grillat ikväll då när sommar värmen är tillbaka.

Tajm för sängen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0