Helg

Ja visst skulle man kunna ropa Jiiippppii, men jag kör 30 timmar natt i helgen och det känns så tungt. Jag riktigt längtar efter lite ledighet med familjen och semester skulle inte vara fel nu. Tur att nästa vecka är en kort vecka och jag som också är långledig då. Har sovit/slummrat länge idag gick inte upp förrän efter kl 10 och då hoppade jag ner i ett varmt bubbelbad:) Har lilla bus Emil hemma idag så det gäller att hålla öronen lite öppna för vad han hittar på. Just nu byggs det lego.

Igår var det shopping på stan alla avslutningskläder handlade och lite till. De blev så fina mina små ♥. Anton valde en jätte fin skjorta och shorts, Oskar en fin t-shirt, shorts solbrillor och keps till, cool kille. Amandas klänning är som en gräddbakelse eller brudklänning i vitt. Hon kommer vara finaste tjejen. Så lilla bidraget som kom in på kontot igår försvann ut lika fort;) Jag hoppas alltså och förväntar mig att det är varmt väder och solsken den 10 juni, annars kan det bli kallt för mina ♥.

Anton klippte sig också igår och han fick en så fin cool frissa, men han satte på kepsen på en gång och sa:
"-Ja ska man vara cool får jag väl göra om det sen" Härliga Anton. 

Vi avslutade kvällen med en stor familjepizza och började då inse att en familjepizza börjar bli för lite. Barnen börjar bli stora och äter som tusan:)

Idag blir det storhandling inför helgen. Anton har "säkerhetsdag" på Hjortensbergsbadet och kommer inte hem förrän efter 14 så jag ska mysa lite med Emil, har lovat att handla solbrillor till honom också, han som inte fick nåt igår.

Ha en bra helg och ta hand om varandra:)

Tjing♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0