Jo men då så!

Jo visst moppen funkade ju kanon....ända tills jag skulle hem från jobbet imorse:@ Så arg man kan bli....startade fint och jag började åka sen bara helt död!!! Ja som Emil sen frågade "kan en moppe verkligen dö??" Ja det kan den när den inte vill rulla längre! Tur att Markku kunde komma och hämta mig. Han körde ner och hämtade småkillarna och sen hämtade han mig för att sedan sjutsa till dagis och fritids. Inte speciellt bra morgon, hade sedan svårt att somna också. Varmt och klibbigt och väldigt soligt. Har väl nu sovit i 3 timmar och kan verkligen inte slappna av. Kommer bli långa 10 timmar i natt. Ska försöka vila lite i kväll, hoppas på att få sova nån timme då i alla fall.

Började ny spännande bok i natt, men det är inte lätt att läsa nattetid på jobbet hihi. Finns lite annat att göra också men böcker är ju också värsta sömnpillret;)
Gillar Mari Jungstedt riktigt bra. Jätte sugen på att semestra på Gotland blir man ju också. Kanske husvagnen till Gotland nästa år?? vem vet.

Som sagt inte mycket sömn men har legat ute i solen sedan och läst lite sen ett dopp i poolen för att svalka, det är ju vila det med. Snart tajm att hämta hem mina små kottar och börja kvällens bestyr.

Ja jag säger egentligen som Annette "två snabba...sen är det bara fem kvar" Så rätt så rätt, och då är det ju också semester för mig. Detta är ju mina sista pass med Johanna också efter semester är det Eva och jag igen....om inget oförutsätt händer såklart! Tänk vilken energi Eva kommer komma tillbaka med då hihi♥

Ja igår kom dom....barnen jublade, skrattade och helt plötsligt var man bäst i hela världen igen....

Hoppas nu att de är rädda om sina nya telefoner. Just nu plingar det hela tiden, allas nr ska tydligen läggas in och så måste man ju smsa med alla om denna stora nyhet. Älskar mina barn verkligen!
Ja då har dom bättre telefon än mammsen hualigen...vart ska detta sluta?? jag som också älskar nya telefoner♥

Idag ligger Chuck mest i skuggan eller inne på klinker golvet, han tycker nog att det är lite varmt. Han brukar pigga på sig massor i alla fall till kvällen när det blir lite svalare och då blir det boxerrace. Sötisen! Han är pigg nu i alla fall.

Nej men tajm att hämta mina små söta♥ då.

Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0