Hejsan hoppsan

Nu börjar midsommarveckan:) O hejsan hoppsan vi har inte alls hunnit få ordning på tomten så pass som vi hade velat.


Första grävtagen!


Formen på plats!


Gjutet o klart! Dags att börja mura!

Så har vi då murat upp en mur som är i sex lager! och börjat fylla igen med stenar. Kommer gå åt mycket fyllnadsmassor, tur att vi har plockat och sparat sten från gräsmattan i alla år:)
Huset har vi också tömt och Björn har börjat riva i helgen när jag sovit. Ja jag har haft jobbarhelg! Så nu är jag långledig.

Igår hade vi bröllopsdag 2 år♥ tänk att jag fick bli fru Bergdahl jag är stolt! Dagen blev inte som man tänkt men vi hämtade hem lite grekisk mat och hade en bra myskväll ändå. Amanda och Oskar hade städat köket och bakat en kladdkaka till efterrätt till oss på vår dag. Härliga ungar man har ibland, hihi eller alltid.

Jag blev faster till en Hugo i lördags morse också, så härligt äntligen en bebis att gosa med. Längtar tills allt lugnat sig och man får åka och hälsa på.

Nu är det dags också att börja med Marie Ljungstedts böcker igen, lämnar Viveca Sten och morden i Sandhamn. Nog kommer det en fortsättning....måste det bara göra. Nu blir det lite Gotlands mord igen.

Så glad att höfterna på Chuck fick A, Inga problem alltså. De borde ha röntgat knäna också, dåligt!!! Tror tyvärr att han har nåt fel på vänster framtass. Han har börjat lyfta upp den igen nu när han står still. Haltar något igen. Men det blir ju snart återbesök. Han har ju varit så pigg men idag lyfter han vänster tass igen. Han har ätit klart penicillinet och smärtstillande har han varit utan i fyra dagar nu.

En hund som ska vara i stillhet innebär att det blir en lugn midsommar, med bara familjen, men vi ska ha full rulle med det fortsatta bygget!

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

JA VERKLIGEN ROLIGT MED A MEN DOM SKA RÖNTGA KNÄNA GRATIS SÅ GÖR DET DET KAN INTE VARA SÅ ATT HAN SKADAT NÅGON TÅ I LEDEN ? ANN-BRITT

2011-06-20 @ 12:50:15
URL: http://inciria.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0