Fasters gullunge här!

Idag är min lilla Sirre här:) Lite extra passning när man inte riktigt är van att ha en 2,5 åring hemma. Känns helt plötsligt som om mina är jätte stora!!! När försvann min bebis?? Nej Emil kommer alltid vara mammas lilla lilla kille. Tur att vi fått lilla Hugo att gosa lite med, så man inte saknar bebis så mycket. Nu har vi lunchat och och ätit glass så nu blev det lite bokläsning i soffan, kusinmys!

Vi har hämtat in ägg, matat tuppen, kollat poolen, läst bok, kollat film och lekt med bilar på bilbanan, jagat katter och hunden, ätit lunch och glass, nu vill vi fika....och han har bara varit här snart 3 timmar. Full fart hela tiden. Fast ändå känns det jätte lugnt med bara Anton och Sixten här. Oskar tog cyckel till Arnö, Amanda har sovit borta och Emil skolas in på saltkråkan. Skönt att bara få lite tid med Anton och Sixten.

Imorgon ska Chuck på återbesök hos vetrinären. Det är nåt man sett fram emot också. Han är inte riktigt pigg nu när han inte äter smärtstillande. Han har nog ont i vänster framtass i alla fall har vi konstaterat. Han röntgade ju tåna på vänster tass men tror det sitter lite högre upp. Ja får se vad som sägs imorgon.

Känns skönt att vara långledig och att få vara ledig över midsommar känns också riktigt nice. Inte vad man är van vid. Jag brukar ju ha "turen" att få jobba alla storhelger. I år har jag inte en ända storhelg förutom julafton då:( men det får vi se hur det blir då. Midsommar kommer bestå av mycket mycket familjemys:) Lugnt också för Chucks skull och så är det ju lite rörigt här hemma nu när vi håller på att riva huset.

Idag blir det Micke och Sixten som åker till simmskola med Anton, det tycker Anton ska bli mysigt.

Tjing tjing 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0