Vilken helg

Ja hur fort gick inte denna helg? Lördagen svissade ju bara förbi och söndagen spenderade vi i Södertälje där min största kille hade innebandy sammandrag. Onyx p-00 spelade mycket bra, 2 vinster och 1 oavgjord. Vi hade Curre med oss så Björn o jag har gått halva Södertälje runt :) Bra dag att inviga mina nya skor.

Kändes kanon att gå i.

Småkillarna var hos mormor tillsammanns med kusin Sixten ( mormor såg ganska trött ut när vi hämtade) Markku har passat Chuck som fick vara hemma. Mandis var hos en kompis, som hon sovit över hos. Ja det innebar ju att promenaderna var lite "egen vuxen tid" för Björn och mig. Hur mysigt som helst att gå och prata hålla handen och kolla på en massa fina hus. Vi gick upp på Torekällberget en liten sväng, bestämmde att vi måste åka dit i sommar med barnen.

Eftermiddagen bjöd på handboll, matlagning, betala räkningar och duscha alla barnen ja och mig själv. Sen var Malin trött och la sig i soffan och kollade Solsidan med två boxerbusar.

Den här veckan blir min lilla Anton 7 år, ja oj han är inte så liten längre. Stora killen ju! Idag måste nog handlas lite mat, klippa Oskar och rasta/ aktivera hundarna.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0