Kompis

Så underbart kul att ha två trubbnosar hemma! Vad fort en vecka går! Skulle absolut kunna tänka mig att ha Curre här alltjämt. Så roligt för Chuck att ha en kompis här hemma. Men Curre kommer nog vara saknad av sin husse o matte om jag kidnappar honom.

Igår kom Majsan på besök o snacka om att det vart boxeravundsjuka. Inte roligt alls, det blev o begränsa vovvarn. Idag kom lillebror o Sixten hit o vilken skillnad. Curre som då är en hoppande tokig :) boxer hoppade inget! Jag är så glad, vilken lugn kille han var idag. Lilla Sixten o Emil kunde leka fritt utan att få hundra boxerpussar också.

Idag har jag tränat lite fritt följ med Curre. Tror vi måste ha lite koppelträning han o jag, för man kan tro att jag är ute med två draghundar när det är promenadtajm. Chuck har fått springa fritt o köra sitt boxerrace ute i snön, han har minsann inte tröttnat på denna vita massa. Jag känner mig supertrött på att det är kallt och halt och bara vitt, vitt och åter vitt ute.

Inte lätt att få två boxerbusar att ligga still :)

Ja vad gör barnen ute i matrummet???
 Så fina killar i alla fall!

Ja en vecka kommer gå så fort och det är underbart att ha två trubbnosar hemma som värmer ens fötter när det är kallt och håller en sällskkap hela tiden.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0