Nytt

Ja nu börjar vardagsrummet ta ny form. Det var en otroligt mjuk och härlig soffa och ligga och titta tv i igår kväll. Många gossiga kuddar att bulla upp. Kunde man sitta där med en skål chilli chees och bara njuta. Ska försöka att inte hundar och katter sova i den nya faktiskt (hur det nu ska gå??) Fick beställa en ny matta igår också:) Så rar min man! Den kommer att passa fin fint. Nu är det ju bara ett nytt soffbord som jag behöver, har en bild av vad jag skulle vilja ha, men frågan är ju om det finns, och inte så jätte dyrt helst. Kanske Björn kunde snickra ihop ett om jag ritar en skiss??? Vilken bra idè jag fick nu!:) Han brukar ju alltid säga att allt är möjligt hihi
fina mattan:)

Äntligen får jag köra riktig bil igen;) Volvo xc70, nog för att mamma var snäll som lånade ut sin bil en vecka till mig, men det är ju inte samma som att få köra sin egen. Alltså Björn har fixat och trixat färdigt min bil. Så idag ska jag brassa till affären för storhandling och så tänkte jag köpa en lila påse med mig hem till kvällen.

Förkylningen känns ännu värre än igår, känner mig faktiskt riktigt risig och jag som hade planer för imorgon (???) får se hur man mår. Får väl annars mysa hemma imorgon. Mandis är hemma idag och har ont i magen och illamående. Kanske bäst man inte har för stora förhoppningar om morgondagen.


Tjing tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0