Klass 2 varning!

Jaha jag skrev om vår igår....nu kändes det inte som vår ute på långa vägar! Ja det är ju en klass 2 varning utfärdad här. Kommer komma massor med mer snö har jag hört. Det är blåsigt som tusan ute nu och jag glömde mössa på promenaden. Öronen är alltså helt röda och hettar just nu hihi. Blev dock ingen lång promenad idag, Emil hemma från dagis idag också. Han vill absolut inte vara där.

Chuck och jag har varit ute och letat kottar. Lite kul att ha en kotte som är min och så kastar man in den i skogen med 100 andra kottar och så hämtar han just min, det är ju lite kul. Sen hade jag lagt ett spår till honom, fixade han galant ju. Så lite godissök, kul. Nu kanske han kan slappa en stund....

Igår kom barnens farfar och Jeanette och grattade Anton. Jag fick en platta kaffe så jag ska klara mig med kaffe under hela våren, hihi ja dom är roliga dom, men jätte snällt (jag är super nöjd) Anton blev så lycklig han ska köpa "bläj bläj" för pengarna??? Mamma står bara som ett frågetecken och förstår inget, men det finns i affären säger han så han får väl köpa det om vi hittar det.

Idag står det handling på schemat. Blev inget handlat igår men städat blev det :-)

Imorgon, fredag, har man 30 timmar natt framför sig!

Tjingeling

malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0