Alla hjärtansdag

Igår gick jag av mitt nattarbete efter 30 timmar natt. Nu 9 lediga dagar. Gick av med en sjuk Emil hemma så inte blev det mycket sova inte. Han var ändå ganska lugn, så vi sov och tittade på barnkanalen hela förmiddagen. När man åkte hem igår stod det -22 grader på mätaren i bilen. Usch ville ju ha vår.

Igår var det alla hjärtansdag♥ Jag fick så fina örhängen av min Björn och ett stort rosa hjärta som halsband. Själv hade jag köpt rosa kalsonger till min Björn. Så blev det ju ett bubbelbad med champange och pizza till kvällsmat. Helt härlig kväll alltså med massa mega mys.

Min vovve tyckte nog dagen var sååå tråkig igår, kallt så vi inte kan vara ute så länge och en mycket trött matte. Han fick sig ett alla hjärtans ben i alla fall.

Idag bjuder dagen på ett besök hos tandläkaren. Kommer väl bli ruinerad länge sen jag var nu. Får väl ta med Emil dit kan ju knappast lämna bort min lilla sjukling. Tror att jag själv också håller på att bli sjuk. Har lite ont i halsen idag, inte roligt. Vaknade kl 2 i natt och kunde inte somna om, jo efter kl 6 hade jag somnat men klockan ringer ju varje morgon 6.30 upp och fixa iväg alla skolbarn. Så man kommer väl somna gott när kvällen kommer.

Min kylare till bilen kom igår också och frågan jag nu ställer mig är ska Björn få mecka med bilen så jag har en bil imorgon eller ska vi hämta soffan ikväll??? Tror på soffan faktiskt skulle vara skönt att börja röja och möblera om vardagsrummet. Skulle ju behöva nya tapeter också men man kan ju kanske inte få allt samma vecka.

Tjing till nästa gång


Kommentarer
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

Låter mysigt hos er förstår att Chuck trivs kram Ann-Britt

2011-02-15 @ 22:25:16
URL: http://inciria.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0