Julklappar

Detta med julklappar är inte en jätte rolig historia!
Igår sprang vi runt i alla affärer och skulle shoppa men det blev inte en ända klapp med hem. Jo klart en, men den var då inte från oss:)
Barnen har ju då skrivit långa listor med små grejor, men vet att de mest av allt vill ha iPaden eller iphonen eller den absolut dyrast innebandyklubban man skrivit på sin lista. Hur ska man då få ihop det till 4 förväntansfulla barn?? Ja de är ju bortskämda till tusen mina små....de brukar ju få det de vill ha men önskningarna blir ju större och större för varje år....och jag är ju fortfarande bara undersköterska som jobbar deltid...det går inte riktigt ihop. Ja ja nu har vi fått oss en bild i alla fall.
Vi avslutade allt springande på stan med en god stor familjepizza, mumsigt!! Amanda som hade teaterträning fick maxleverans dit av sin snälla mamma och pappa.

Idag blir det träning och sen till ögon med Emil och så ska jag på föräldramöte med Oskars klass ikväll. Hoppades hinna med att julstäda till mina små hönor. Har bara 8 st kvar nu, en rovfågel har ju tagit både Marilyn Monroe och tuppen Sune! Inte kul alls trodde verkligen att det var räven som skulle vara det värsta hotet.

Kram till er alla ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0