Hej

Sitter själv hemma, en lördag kväll....min andra halva har farit till stora staden för att roa sig! Hoppas självklart att han har det super! Klart en upplevelse att få se Paul McCartney live!

Ja så jag och barnen får njuta av "Så mycket bättre" själva. Jag har då hunnit med att träna på crosstrainern,

inte varje lördagkväll den åker fram:)

Lagat god tacos, Oskars val! Så nu ska jag ta och njuta av nåt gött att dricka kanske åker fram nåt smaskens att tugga på också.

Vet att det var ett tag sen jag bloggade men ibland finns varken tid lust eller ork! Kanske lägger in en ny växel nu såhär innan jul. Chuck mår inte jätte bra, hans stelhet har kommit tillbaka. Vi går inte långa promenader och han kan inte gå i trappor längre, och det är tungt att bära upp en boxer för trappan. Sägs att det är smärtstillande som gäller för min boxerbuse.

Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: GRAND MA!!

Sorry,,Jag hoppas också att de får en upplevelse,De har ju inte varit på tu man hand på 20 år..Så det är dom väl värda!!!! Kram på er!! <3

2011-12-10 @ 22:56:25
URL: http://jjuliabergkvist.blogg.se/
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

Vilken upplevelse se MAc Cartney live Men fy så tråkigt med Chuck ja det blir nog smärtstillande kan jag tänka bättre det än att dom har ont kram på er

2011-12-11 @ 20:48:58
URL: http://inciria.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0