Fredag


För ett år sedan! Oj oj vad snö vi hade då!
Var är snön i år? Vill absolut inte ha så mycket men lite vitt skulle vi väl kunna få?
Bara inför julafton!

Har nu vabbat två nätter mina två små är genomförkylda, ont i halsen och lite febriga.

Jag och Björn fick ändå smita iväg och kolla in Amandas teaterföreställning, en liten julsaga.
Min Manda är alltså "killen" i bruna/oranga jackan och svarta byxor och keps hmmm! Jätte duktiga var dom, hon var också dansare i "Fritt fram för friare" Så hon hade heldag i teaterns tecken igår. De sammlades redan klockan 7 på morgonen och vi var hemma 21.15 för att hämta hem de små från mormor.


Idag måste jag ta mig ut för att inhandla lite mat trots sjuka grabbar, men just nu låter de inte så sjuka där uppe, hmm undrar vad de pysslar med. Oskar fick ta bussen idag till skolan, behöver han ju träna på då han nästa år måste åka buss varje dag.
Så blir det till att städa tv-rummet, för herregud så de har styrt där uppe mina små hjärtan. Hönsmat måste inhandlas och Chuck måste få sina prommisar:) Jag kommer alltså kunna fylla även denna dag med små roliga måsten aktiviteter!

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0