Fika

Hann med en kopp kaffe hos min bästa Angelica igår. Det kan man ju säga att det var länge sen vi sågs. Jätte härligt dock att få se hennes fina små ♥ och bara få sitta ner och prata en stund. Blev tyvärr alldeles för kort tid, bara en timme och den timmer rullar på fort då, för vi har mycket att prata om:) Åkte dit direkt efter träningen med Eva. Kändes skönt att träna men tungt var det tur att vi var två annars hade jag gett upp tidigt.

Emil var till ögonmottagningen och ja oj vilken stor kille jag har nu...mamma behövde ju knappt vara med. Nu vet han vad som ska hända och vad som förväntas av honom. Detta besök skulle då vara det sista egentligen men vi kommer att få fortsätta ett år till. Nästa år går han ju förskoleklass och då kommer vi se bättre hur ögonen klarar av pillerrill jobbet. Allt såg kanon bra ut just nu i alla fall.

Lucia idag och det blir Emil som får stå för lussandet i år.
Jag ska till tandläkaren och så kommer Majsan hit på frukost, kan inte bli en bättre dag idag.


Kommentarer
Postat av: anna

Fin blogg du har Malin, kul att läsa om er fartfyllda vardag o STORA härliga familj. Det är inte lätt med deras önskelistor, särskilt när det är de dyra tingen på högsta plats ;)

Kram denna Lucia..

2011-12-13 @ 21:13:53
URL: http://superfemman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0