Veckans dagar

Ja nu börjar veckans alla dagar fyllas på med aktiviteter. Det är bandy, fotboll, simskola och foto kanske. Samtidigt så börjar skolan man ska hinna jobba lite också och sen har jag min hund och ett bygge som visserligen får ta den tid det tar men måste ju nån gång bli färdigt. Fyra barn och alla vill ha skjuts och gärna att man sitter och kollar på träningen också. Ja det gäller att jag nu blir lite mer strukturerad, matlista, städlista och en väldigt bra almanacka så kommer det att fixa sig:) Hade ju tänk mig att Björn och jag skulle skaffa oss ett friskvårdskort och träna tillsammanns nån gång i veckan i alla fall men vet inte om dagarna räcker till. Ja vi har ju små killarna också så än är det väl inte möjligt.  

Börjar ju snart bli dags att ta tag i höststädningen och sen efter den kan man ju hoppas att man kan sluta vara så rörig. Önskar att jag kunde få till och ha ett fint och välstadat hem alltid. Ibland undrar jag om det inte är så att jag trivs i röran och vill ha det så, ja det ska ju synas att man bor här brukar jag ju tänka.

Nu har jag precis hunnit med min morgon power-walk med Chuck. Härliga morgon♥ Vi mötte en häst och Chuck gillar absolut inte hästar när det sitter nån på och som hälsar, det är jätte läskigt. Först burrar han upp sig med en jätte ragg och morrar lite sen när ryttaren säger hej hoppar han ner i diket. Sötisen♥

Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0