Skolstart:)

Japp skolstarten närmar sig med stormsteg:) Idag var det shopping som stod på schemat. Oj oj vad roligt det är med alla små pennor, sudd, linjaler och block. Tycker det är minst lika roligt som barnen att shoppa till skolstarten. Idag blev det pennskrin och väskor och lite annat smått och gott.

Synd att allt ska kosta så mycket eller att jag har så lite pengar hihi. Alla barn nöjda och glada i alla fall. Vi avslutade med en tripp in på Mc:) Det smakade ju helt ok faktiskt. Oskar tyckte inte att han behövde vara med, jag vet ju andå vad han vill ha och han hade redan valt sin väska. Han valde kompis och minigolf istället.

I natt är det nattjobb, har 30 timmar natt framför mig:) Jätte härligt!! Hela helgen, kommer ju kännas på måndag morgon när jag ska vara med Anton på upprop första dagen i ettan. Sen ska man avsluta måndag kvällen med ett möte med jobbet också. Ja vad brukar man säga man får sova när man dör:)

Helgen bjuder också på en fotbollsmatch. Oskar började ju nytt lag i tisdags och blev uttagen till match redan på söndag. Kul att få kolla lite fotboll igen. Hoppas på bra väder:)

Hade ju önskat att jag kunde ta mig till Norrköping i helgen då jag vet att Chucks uppfödare är så nära. Skulle ha varit kul och ses, men som sagt jobb jobb jobb hela helgen lång. Vi får ses nån annan gång.

Dags för en skogs-power med Chucken, min voffe♥ som sitter så snallt och väntar på mig nu:)

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0