Hejsan hoppsan

Ja nu sitter man här igen...9 dagar av ledighet går så fort. Känner mig som pensionärerna....har aldrig tid med nåt för man har så mycket att göra:) Har i alla fall fått en syrenhäck planterad vid hönsgården i hopp om att den ska ge lite skugga varma dagar. Så har jag gjort färdigt min bärodling:) bara hoppas på god skörd till höstarna.

Chuck har mest legat och flåsat i värmen, tar ett tag för honom att vänja sig vid värmen. Det har ju nästan varit 20 grader varmt flera dagar i rad nu. Curre är här igen, mysigt, men denna gången är han här och ska bara ta det lugnt!! Hur får man då två boxrar att ta det lugnt??? Jag kan det då inte....jo klart när kvällen kommer då är de trötta och kryper upp i sängen och soffan för mycket mys. Curre ska operera korsbandet i ena benet därav stillheten.

Igår fyllde min minsta 5 år...var tar åren vägen??? han var ju min bebis för bara en kort stund sen. Massa presenter mest i form av lego fick han, så nu har vi inte bara polisstation utan även en brandstation och hela skeppet från Atlantis:) och en himmla massa polisbilar. De två små killarna är helt tokiga i lego så i år måste ju semestern gå till Danmark och legoland:)

Jag fick ju också lite fina presenter faktiskt, en jätte cool rosa väska, cerisa vaser, massa glas och en Marilyn Monroe ostbågsskål:)

Idag blir det ett spår till Chuck, han behöver jobba lite och Curre, ja han får vila:) Sen blir det mycket vila vila vila vila, 20 timmar natt väntar:( hoppas att min rygg och mina axlar håller har haft så fruktansvärt ont.

Tjing tjing för nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0