HÖST

Ja hösten kom snabbt. Sommaren har varit kanon. Jag har varit på Astrid Lindgrens Värld med små killarna i familjen. Sen blev det en husvagnssemester på en vecka tillsamanns med boxer kompisen Curre, mycket trevligt med många långa promenader. Just nu är vi ute en himla massa i skogen. Vi plockar svamp, det älskar jag! Igår körde jag runt matte i löparspåret, oj vad trött hon var kunde inte alls hänga på i boxerfart. Dagarna tuffar på och jag har det kanon. Har förresten fått ett nytt uppdrag ( ja enligt mig själv ) 10 st hönor som jag vallar runt gården!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

Åh så trevligt se er igång igen vad jag saknat det kram på er alla Ann-Britt m resten av boxerhuset

2010-10-19 @ 22:18:21
URL: http://inciria.cybersite.se
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

Kul ni är igång har verkligen saknat er Blogg Kram frå oss i Skåne gm Ann-Britt

2010-10-20 @ 21:26:18
URL: http://inciria.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0