regn och regn

Nu har matte och husse varit och köpt nya regnkläder, det borde ju betyda att solen kommer eller? Vi har varit ute i skogen i helgen och kollat efter det gula guldet, hittade lite men jag är mest intresserad av att hålla koll på alla. Finns inget fokus på svamp. Jag springer som en tok i skogen och det är bara skönt att få springa lös. Idag var det matte och jag bara, barnen i skolan och på dagis och vi har varit ute på långpromenad i regnet.

Efter promenaden igår blev det dusch också och klo klippning allt obehagligt på en gång.
Nu luktar jag gott en stund i alla fall. Jag mötte en häst i skogen också och de är lite obehagliga så jag morrade lite. Förra veckan kom det en rikrigt otäck dobberman hane han skällde och gjorde läskiga utfall mot mig så jag blev ju också jätte arg. Tur att min matte är stark för jag drog lite i kopplet, men det var han som började och jag var sååå duktig, först. Jag gick lös och när den vovven kom då ropade matte och jag sprang till henne och inte till vovven

Allt är alltså som vanligt här på Kriken matte ska job

Kommentarer
Postat av: Marie-Sophie och Chaplin

Hejsan brorsan!



Usch..javisst är det hemskt med den där duschen man utsätts för med jämna mellanrum, rena tortyren kan man faktiskt kalla det!Men jag antar att vi får stå ut med det om vi ska få våra skojiga långpromenader...Hoppas allt är bra med dig och att din matte kryar på sig snart!



Kram från bror Chaplin!

2008-09-10 @ 20:04:30
URL: http://boxerbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0