matte sjuk

Eller inte sjuk direkt hon känner sig matt i hela kroppen och lite konstig i magen fast inte nåt som bryter ut. Vore bättre om matte kunde säga jag är genom förkyld eller feber eller magsjuka. Då vet man ju vad det är och kanske på ett ungefär när man börjar må bättre. Vi har gått en kort promenad idag småkillarna är hemma och då blir det inga långa raska promenader men promenaden är ju lika lång i tid. Jag springer ju också fram och tillbaka och in i skogen ut ur skogen så jag går säkert lika många steg som mattes och min promenad. Annars låg vi och sov hela dagen igår jag och matte, hon hade ju jobbat natten. Oskar har kompis med hem idag då blir det fotboll och jaga barn ute, det är kul. Matte ligger på soffan nu och vilar, ikväll ska Oskar spela fotboll får se om jag ska med.

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt o HansAnn-Britt

Usch så tråkigt inte kul at vara sjuk hoppas matte piggnar till snabbt kram på er Ann-Britt i skåne

2008-09-10 @ 23:04:15
URL: http://home.swipnet.se/)ncirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0