Godissök

Hej hallå! Nu på fm har matte lagt ett spår till mig, men först busade hon av mig och körde lite godissök för jag var alldeles för sprallig för att klara av att spåra det kände matte direkt. När vi busat med mitt däck, bollen och småkillarna i skogen åkte selet på och jag fick gå ett jätte lätt spår faktiskt som jag klarade galant. Då hade jag hittat fokus! Sen körde vi lite mer godissök, nu är jag så trött att jag gick och la mig i bädden och sover som en stock.

Bild från sommar spåren! Matte hade släppt linan och jag sprang fritt på ängen.

Igår var mattes lillebror och tjej på besök och jag morrade och skällde på mattes bror så han blev nog lite rädd för mig. Vet inte varför jag gör så mot vissa killar. De ska ha barn om bara 3 veckor nu och det fanns tydligen mycket att prata om. Jag har faktiskt bara träffat mattes bror 2 eller kanske 3 gånger så han är ju en ny bekant som jag tror jag måste hålla koll på. Men jag blir inte så populär hos matte när jag skäller ut våra besökare.

Matte träffade också en kille utanför kyrkan igår som berömde mig massor, han tyckte jag var en helmysig hund och jätte vacker, ståtlig och muskulös ja han sa massor med possitiva saker så matte kunde suga åt sig. Känns kul att få berömm.

Och här ligger Kungen på Kriken!

Nu dags att vila!

Kommentarer
Postat av: Anonym

han är fin er boxerkille! Det gick minsann riktigt bra att fylla 30 du har med andra ord något att se fram emot nästa år!

2008-09-14 @ 14:21:54
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson
Postat av: Ann-Britt o HansAnn-Britt

Vilken tur du har Chuck som har en matte som tycker det är roligt att aktivera dig underbar familj du har kram Ann-Britt

2008-09-15 @ 22:07:14
URL: http://home.swipnet.se/)ncirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0