Fotboll

Ja igår var det match hela dagen och jag var med. Jag var sååå duktig! Hoppade efter bollen ibland men matte och husse hade min boll med och en himla massa godis. Matte var mest imponerad över att det var så många hundar som gick runt där och jag brydde mig ingenting. En liten lurvig 4 månaders valp stod på bakbenen och skällde mot mig och jag tittade inte äns dit. Nu är det ju så att husse och matte vill att jag ska kunna ligga helt avslappnad och bara titta på fotboll så vi har en bit kvar att jobba. För 1 år sen kunde jag knappt följa med då stod husse och matte på andra sidan planen och jag hoppade som en galning och trodde att alla bollar var mina.

Här är en gammal bild från en fotbolls träning. Barnen har sammling.

Här är jag och Ozzy.

Kolla lilla Curre! För 1 år sen hihi!

Matte och jag kollar gamla bilder och hittar några godbitar.

Här är jag hemma igen badar med barnen.

Ja vi har mycket skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0