Dagarna går

Hej igen allt väl? Jag mår bra här hemma! I helgen spelade Amanda sin sista ute match med fotbollen jag var inte med för familjen tog mopparna. Svårt att springa vid sidan då. Husse och matte hade lite godissök med mig sen när de kom hem och så gick vi långpromenad ner till Grindstugan. Söndag låg matte och sov hon hade jobbat och skulle jobba 2 nätter till men Emil har varit sjuk så hon blev hemma, skönt för mig.  Igår bestämmde sig matte för att jag ska kunna lära mig springa bredvid henne på cykel och inte hålla på och fjanta runt så dant. Ja mycket träning blev det och jag var helt slut efter det, både i huvudet och i benen. Matte har också fått för sig att det ska höst städas så hon far omkring som en galning med mopp och dammsugare jag vet inte vart jag ska vara, hihi! Idag blev det promenad och lite lek ute på tomten jag har nog stukat foten idag för jag haltar lite så vi får ta det lite lugnt nu.
 
Längtar nästan tillbaka till sommaren.

Så här skulle man behöva göra här hemma ibland när man vill ha lugn och ro.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0