Personsök

Oj vad kul vi haft idag! Träffat nya hundar och människor och fått gå flera spår i skogen, kan man må bättre som vovve? Jag är inte riktigt van vid all störning men den var ju jätte nyttig. Första spåret tog jag klockrent så Ingalill sa att det var för lätt för mig. Andra spåret var jag väl lite trött i huvudet och då var det svårare. Inte matte som lagt spåret och jag fick gå på vinklrätt, svårare att förstå att jag skulle söka efter Pias spår men jag hittade spåret och löste problemet. Jag är nog mer en sökhund använder nosen i luften mycket och det är ju inte spår. Nyttigt för matte och husse och gå den här kursen. De fick mycket tips för att fortsätta träningen. Jag verkligen ändå älskar att göra saker, egentligen  vad som helst bara matte och husse gillar det. Vi har haft en underbar dag och just nu ligger jag och bara slappar i min bädd orkade knappt äta av den grillade korven jag fick nu ikväll.
image74
Ser jag trött ut eller? Ja så här ser jag ut efter en dag i skogen i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Marie-Sophie och Chaplin

Hej brorsan!

Vilken superdag du verkar haft med skojig spårning! Och va duktig du är! Kan förstå att man blir trött efer en sådan heldag :-)

Kramar!

2008-05-05 @ 12:56:51
URL: http://www.boxerbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0