Negativt!

Provsvaren var negativa på fästingsjukdomen, men symtomen kom väldigt snabbt vilket gör att kroppen kanske inte hunnit reagera och bildat antikroppar. Nu mår jag så väldigt bra och har varit ute och velat busa lite till och med, svårt att få igång matte bara. Det betyder att jag kanske har den ändå, därför fortsätter vi med behandflingen över helgen. Jag får ju rimadyl, smärtlindring, som jag ska äta i 5 dagar efter det vet vi om vi behöver utreda vidare.  Jag äter bra, dricker bra, går bra har ingen feber och är riktigt bussugen, så jag överlever det här, skönt! ja för mattes oro alltså!


Kommentarer
Postat av: Enzo och Pernilla

Så skönt att läsa att han mår bättre, hoppas ni får en skön helg!

2008-05-16 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0