Bröllop

Ja då har den stora dagen gått förbi. Mattes bästa kompis Maria har blivit fru. Matte var tärna och hon hade Marren här som sminkade henne och fixade håret på dagen. Synd bara att Marren inte ville kasta boll med mig som förra gången. Tänk att matte kunde få så lockigt hår.  Ja själv kom Benny och Ramona och hämtade mig klockan 13 jag var och hälsade på Ozzy hela dagen. Vi var hemma hos dom och vi var ute nästan hela dagen. Sent på kvällen skjutsade de hem mig för att få sova själv hemma och det behövde nog jag, jag var så trött. Husse och Matte kom inte hem förrän 4 på morgonsidan då var jag uppe och sa hej men sen la jag mig igen. Jag ska se om vi kan sätta in lite bilder på min matte på bröllopet.
image75
Brudparet!
image76
Matte och Majsan!
image77
Matte och Bruden!
Ja så det har varit en hård helg men mycket rolig. Tyvärr blev Emil magsjuk med hög feber när han sov hos farmor och morfar och det är ju inte roligt när man är borta men de tog hand om honom lika bra som mamma och pappa kan. Idag sover alltså inte matte för hon var hemma från jobbet i natt, vab igen.

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0