Matte trött

Hej Igen!

Ja nu har jag inte skrivit på ett par dagar men allt är lugnt och tråkigt matte har sin jobb vecka och är trött som tusan. Igår var vi i hamnen och gick jag och matte. Det blåste så dant vid vattnet så vi höll på att blåsa bort. Matte hade jobbat men blev väckt redan kl 11 och då var det bara att gå upp. Trött och inte på alls bra humör var matte och då är det ju lite kul att retas. Sen skjutsade vi runt Benny till olika bilreservdelsaffärer, det är så tråkigt att åka bil. Nåt spännande som hände var att brandkåren kom ner till oss igår, nåt tåg hade gnistrat så att gräset tänts på. Inget allvarligt, men en stor dobbermanhane med husse var här och berättade att det brann i skogen vid oss och du kan tänka att jag skällde, mot dobbermannen alltså.
 Idag har vi varit på ett alldeles nytt ställe och gått, ligger nära Ekensbergs spåret som vi brukar gå men vi insåg snabbt att det är många hundar och motionerande pationärer som går där, pensionärer har ofta stavar, skulle vara kul att sätta tänderna i dom, ja alltså stavarna. Vi bor på landet och inte har vi mycket folk runt omkring oss så när jag kommer ut och får träffa människor är det inte säkert att de är lika glada som jag, inte kan man gå fot när det händer så mycket runt omkring en. Imorgon ska vi börja allmänlydnad, hoppas det går bra.
image50
Här är jag, jag älskar bollar!

Hej för idag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla och Enzo

Han är verkligen söt Chuck, verkar som boxrar oftast har mycket gemensamt. Vi bor ju också på landet så varje stadsbesök är lika spännande och Enzo brukar välja att ha selektiv hörsel. En gång när hon var liten så rymde hon och sprang efter en äldre dam med gå-stavar som hon verkar tro var levande pinnar, inte alls populärt. Konstigt, men alla verkar inte bli charmade av boxrar!

Trevlig helg

2008-03-07 @ 08:10:28
URL: http://blogg.passage.se/enzoboxersson
Postat av: Ann-Britt

Vad spännande det blir med kursen
hoppas du sköter dig! Ska bli kul att läsa om
! Jag har snott bilden på din blogg med bollen ska lägga in den på min sida hoppas det är OK! OM inte hör av er . Lycka till med kursen ser framemot
vad som händer Kram på er alla
Ann-Britt

2008-03-07 @ 18:43:58
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0