Extra motion

Idag har matte fått extra motion. Hon satte småkillarna i tvillingvagnen och gick vår stora runda här hemma. Hon fick ju dra en extra stor vagn med båda killarna det ger lite mer styrketräning för ben och armmusklerna. Äntligen har snön kommit tycker jag, jätte kul att jaga stora snöflingor. Familjen är inte överens om det är roligt med snö, barnen tycker det är roligare än vad matte tycker. Jag tycker det är super kul. Synd bara att det smälter bort på en gång. Matte har städat lite idag också eller dammsugit det gör hon ju varje dag nästan. Massor med tvätt fanns i tvättkorgen idag också. Lasagn åt vi ikväll det var gått. Nu ligger jag i min bädd och kollar på bolibompa medans matte duschar småkillarna.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Hej på er mycket härlig action hos er
det är såååå kul att läsa bloggen är inne varje dag o kollar
Kram o många påskkramar från gamle matte o husse i Löberöd

2008-03-18 @ 19:16:31
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0