Hallå!

Hej Hallå! Här hemma slog åskan ner i huset för en vecka sen nu ungefär. Modem och router gick sönder och husses dator. Så vi har inte skrivit på en vecka. Under veckan har matte jobbat två nätter extra och vi har kommit igång med våra långa härliga promenader, men så är det ju så att de stora barnen är hemma,sommarlov, och då vill de cykla med oss och då vill jag ju springa med dom. Promenaderna har alltså varit ett stort dragproblem för min matte. Idag cyklade familjen iväg till stan utan mig och det var astråkigt, men sen kom de bara hem och hämtade mig och så åkte vi till Curre så vi fick busa av oss rejält. Vi låg till slut som två döda sillar och flåsade, ja en liten sekund sen springa igen. Våra hussar och mattar fick till slut dela på oss för värmen och vårt flås. Vi hade kul i alla fall och fick duscha i vattenslangen. Hörru Curre det gör vi om snart! Tycker jag!

Nu har jag ätit och ska sova och smälta maten!

Curre!

(gamla bilder men ville visa kompisen)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hej!

ja det ska bli väldigt spännande! Ni får kanske skaffa en valp ni med! Har du något bra namnförslag?



Pernilla

2008-06-29 @ 19:25:50
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0